Την επίσημη έναρξη της εκστρατείας εξοικονόμησης νερού «Λάρνακα -26» ανακοίνωσε σήμερα ο Επαρχιακός Οργανισμός Αυτοδιοίκησης Λάρνακας, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής διάσκεψης που πραγματοποιήθηκε στη παρουσία της Υπουργού Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος δρος Μαρίας Παναγιώτου. Η εκστρατεία θέτει ως στόχο τη μείωση της ημερήσιας κατανάλωσης νερού κατά 26 λίτρα ανά [...]
Ο οργανισμός
Διοικητικό συμβούλιο
Γενικά
Λογαριασμοί
Τέλη
Υπηρεσίες και τμήματα
Πληροφορίες/Διαδικασίες
Ανακοινώσεις
Προκηρύξεις
Έργα
Άλλα
Ύδρευση
Αποχέτευση
Αδειοδότηση
Άλλα έντυπα